Galeria

ZIM ZUM Hoummus Baba Ganoush

Vaig aparcar ben be a l’entrada del poble de Saus, i la Marina m’esperava a casa seva. Una típica casa d’aquell “terra prim” entre l’Alt i el Baix Empordà. Truco i em conviden a pujar, la Marina i la seva germana em conviden a un cafè. He vist moltes cases restaurades a l’Empordà però poques tan ben aconseguides i amb u gust tan exquisit, que guardin l’essència del que eren, sense abusar del repicanisme que sovint converteix els nostres pobles en pessebres en comptes de llocs on les taques de gos de tan en tan apareixen a les cantonades i on el arrebossat de la paret fa pilonets de sorra a terra. El tracte i la conversa varen esser d’allò més agradable.

El seus productes són fruit de buscar a base de proves i més proves l’equilibri de totes les espècies i realment el resultat és un gran producte dins un pot de vidre.

HOUMMUS PATE DE CIGRONS

L’hoummus o patè de cigrons originari d’altres pobles, però de la gran nació mediterrània, te el seu punt just d’all comí i del caldo dels cigrons, fent dels cigrons, un aliment tan necessari a la nostre dieta, un menjar d’explosions de sabors.

I el Baba Ganoush, també amb el seu punt d’espècies, mai m’hagués imaginat que menjaria albergínia d’una manera tan golafre.

Dos productes que SOMS EMPORDÀ incorpora a la seva llista de productes perquè es fet aquí i perquè la filosofia dels seus productors és la que entenem li cal al pais.

Gràcies Marina

Deixa un comentari